Thursday, May 6, 2010

Традиционален Маркетинг v.s. Интернет Маркетинг




Скоро секој бизнис без разлика на тоа дали е голем или мал, има потреба од online претставување. Забележавте ли дека во последно време контактирањето и разговарањето преку електронска пошта, скајп и слично станува подеднакво вообичаено како и зборувањето преку телефон?

Веб базираните бизнис услуги постојано растат и стануваат се подостапни, така што се повеќе традиционални бизниси “се будат“ и сфаќаат колку продуктивен може да биде интернет маркетингот. Но и покрај тоа што online рекламирањето е далеку поефтино, имате постојана контрола врз самиот процес и најважно од се е профитабилен.

Вие мора да креирате постојана маркетинг стратегија која ќе ви овозможи интернетот да работи за вас. Кога станува збор за интернет маркетинг, функционалниот веб сајт треба да има систем за менаџирање со содржини , CMS (content management system), кој значително ќе ви ја олесни работата со update-увањето со информациите.

Ништо не ја “цементира“ вашата врска со клиентите или пак ги мотивира да коментираат како што го прави тоа информативен, редовно апдејтуван и добро дизајниран веб сајт. Постојат тони на ефективни програми на интернет но на почеток мора да ја идентификувате вашата целна група.

Повеќето од клиентите го користат пребарувањето со клучни зборови за да го најдат тоа што им е потребно и токму затоа ова е многу важно да го запаметите кога ги дефинирате вашите клучни зборови. Истоа така не заборавајте вашиот бизнис да го пријавите во бизнис директориумите во вашата држава, како што е на пример
www.macedoniaonweb.mk .

Најголемата разлика помеѓу традиционалниот маркетинг наспроти интернет маркетингот е не само тоа што за релативно кратко време ќе имате пристап до огромен аудиториум, туку и значително ќе ги намалите трошоците за рекламирање кои сте ги имале предходно.

No comments:

Post a Comment